آموزش آزاد
1399/12/5 سه‌شنبه
تقدیر مسئولین فرودگاه شهید مدنی تبریز
دکتر معصومی : در راستای آموزش ضمن خدمت همکاران آماده همکاری بیشتر هستیم.

.

معاون اداری و مالی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز و هیئت همراه با حضور در محل ستاد استانی دانشگاه پیام نور، با دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
مهندس ساکی معاون مالی و اداری فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با حضور در دانشگاه پیام نور استان با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه دیدار و از زحمات مجموعه دانشگاه در برگزاری منظم و ایده آل دوره های ضمن خدمت کارکنان فرودگاه توسط واحد آموزش های آزاد دانشگاه ، تقدیر و تشکر کرد.
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مهندس ساکی و هیئت همراه و خیر مقدم گویی، گفت : بسیار خوشحال هستیم که برآیند همکاری دانشگاه و فرودگاه تبریز و برگزاری دوره های ضمن خدمت باعث تشکیل این جلسه و رضایت شما عزیزان شده است.
دکتر معصومی دانشگاه پیام نور را دانشگاهی توانمند و دارای پتانسیل های علمی و اجرائی بالایی دانسته و گفت: در راستای آموزش های ضمن خدمت همکاران کلیه ادارات دولتی و غیر دولتی در سطح استان آماده همکاری متقابل هستیم و با توجه به ارتقاء توان و زیرساخت الکترونیکی دانشگاه در ایام شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی بسیار خوبی برای ارائه خدمات آموزشی در تمامی حوزه ها داریم.
ایشان با اشاره به برگزاری 12 دوره آموزش ضمن خدمت برای همکاران ساعی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، آن را نشانه و اثر همکاری و تعامل دو سازمان و مجموعه همکاران آن دانسته و گفت: امیدوارم بتوانیم خدمات و همکاری خود را با شما به صورت مستمر ارتقاء داده و از پتانسیل های موجود در دو سازمان به نفع همکاران بهره برداری نماییم.

 




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر