آموزش آزاد
1398/12/6 سه‌شنبه
کسب استاندارد جهانی دوره های آموزشی
برگزاری دوره های آموزشی دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی بر اساس استاندارد ایزو 9001

.

دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در راستای ترفیع استاندارهای آموزشی خود ، موفق به کسب مدرک استاندارد آموزشی ایزو 9001 شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی به عنوان برترین استان در برگزاری دوره های آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور کشور ، در راستای ارتقای سطح کیفی دوره ها و کسب رضایت شرکت کنندگان ، موفق به کسب گواهی استاندارد آموزشی ایزو 9001 از موسسه URS انگلستان شد.
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر ، گفت : آذربایجان شرقی برترین استان کشور در حوزه درآمدهای دوره های آموزش آزاد هست و همواره در بازه های زمانی مختلف از سوی سازمان مرکزی به عنوان رتبه اول کشور اعلام شده است .
دکتر معصومی با اشاره به برنامه ریزی مدون دانشگاه در حوزه آموزشهای آزاد ، گفت : تعامل بسیار خوب و سازنده ای را با اکثر ادارات استان برقرار کرده و موفق به امضای تفاهم نامه با آنها شده ایم و با توجه به گسترش کمی و کیفی این دوره ها و نیاز به کسب رضایت حداکثری شرکت کنندگان موفق به کسب گواهی استاندارد ایزو 9001 از یک موسسه معتبر بین المللی شدیم .
رئیس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه آموزش استاندارد و مطابق با سرفصل های مصوب وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری باعث رشد و موفقیت دانشگاه پیام نور استان در این حوزه شده است ، گفت : آماده همه گونه همکاری متقابل با ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی در سطح استان و کشور هستیم و امیدواریم بتوانیم با تلاش همه همکاران ستاد استان و مراکز و واحدهای استان شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش دانشگاه باشیم .
دکتر معصومی ضمن قدردانی از تلاشهای خانم عباسی مسئول آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور استان ، گفت : با همفکری و همدلی موجود در بین همکاران ستاد استان و گسترش آن در بین تمامی مراکز و واحدهای استان برای برگزاری دوره های کارآفرینی ، کسب و کار و دوره های مورد نیاز عموم جامعه ، بویژه نوجوانان و جوانان برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته تا هر دانشجوی این دانشگاه پس از فارغ التحصیلی به عنوان یک کارآفرین و صاحب تخصص وارد جامعه شود.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر