اخبار
1403/1/27 دوشنبه
دکتر جمال پور در برنامه شبکه استانی سهند با موضوع: عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
تعاملات سیاسی دنیا تحت تاثیر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

.

دکتر جمال پور در تحلیل عملیات رعدآسای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به مطالبه مردم ایران در مقابل شرارتهای رژیم جنایتکار اسرائیل و همدستان، این اقدام مقتدرانه را نقطه عطف و تاثیرگذار در دنیا عنوان نموده و آن را نقطه آغازین تغییر نگرش و تحلیل جهانیان در مقابل غیرت و قدرت ایرانی و تحولات منطقه ای دانستند.
▫️دکتر جمال پور با بیان اینکه تعاملات سیاسی و عنصر تعیین کننده ارتباط بین کشورها تحت تاثیر کلمه قدرت است افزود؛ حرکت و اقدام آشکار جمهوری اسلامی ایران نقش مستقیم بر توسعه روابط و تبیین الزام عمومیت بخشی به امنیت داخلی و منطقه ای بود و ایران قدرت نظامی خود را با پیوست فرهنگی به رخ جهانیان کشید.
▫️ایشان با شرح تجربه میدانی دفاع مقدس و نقش تجهیز به سلاحهای روز در تامین امنیت کشور، دلهره و ترس رژیم صهیونیستی را حاکی از اقتدار نظامی ایران دانسته و صراحت اقدام سپاه جان بر کف با پشتیبانی سایر نیروهای مسلح تحت فرماندهی معظم کل قوا را دفاع و پاسخ به اقدامات رژیم غاصب در راستای تنبیه آن رژیم نامشروع دانستند.
▫️دکتر جمال پور با بیان اینکه در روزهای آتی تحلیل های جامعی از عملیات اخیر در دسترس قرار خواهد گرفت افزودند؛ تعدد نقاط حمله موشکی و پهبادی از خاک ایران به اسرائیل و شکل و جزئیات این عملیات مایه مباهات ملت غیور ایران اسلامی و شکست ابهت پوشالی رژیم غاصب در مقابل دیدگان جهانیان شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر