اخبار
1403/1/27 دوشنبه
دکتر جمال پور در برنامه شبکه استانی سهند با موضوع: عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
تعاملات سیاسی دنیا تحت تاثیر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
دکتر جمال پور در تحلیل عملیات رعدآسای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به مطالبه مردم ایران در مقابل شرارتهای رژیم جنایتکار اسرائیل و همدستان، این اقدام مقتدرانه را نقطه عطف و تاثیرگذار در دنیا عنوان نموده و آن را نقطه آغازین تغییر نگرش و تحلیل جهانیان در مقابل غیرت و قدرت ایرانی و تحولات منطقه ای دانستند.
▫️دکتر جمال پور با بیان اینکه تعاملات سیاسی و عنصر تعیین کننده ارتباط بین کشورها تحت تاثیر کلمه قدرت است افزود؛ حرکت و اقدام آشکار جمهوری اسلامی ایران نقش مستقیم بر توسعه روابط و تبیین الزام عمومیت بخشی به امنیت داخلی و منطقه ای بود و ایران قدرت نظامی خود را با پیوست فرهنگی به رخ جهانیان کشید.
▫️ایشان با شرح تجربه میدانی دفاع مقدس و نقش تجهیز به سلاحهای روز در تامین امنیت کشور، دلهره و ترس رژیم صهیونیستی را حاکی از اقتدار نظامی ایران دانسته و صراحت اقدام سپاه جان بر کف با پشتیبانی سایر نیروهای مسلح تحت فرماندهی معظم کل قوا را دفاع و پاسخ به اقدامات رژیم غاصب در راستای تنبیه آن رژیم نامشروع دانستند.
▫️دکتر جمال پور با بیان اینکه در روزهای آتی تحلیل های جامعی از عملیات اخیر در دسترس قرار خواهد گرفت افزودند؛ تعدد نقاط حمله موشکی و پهبادی از خاک ایران به اسرائیل و شکل و جزئیات این عملیات مایه مباهات ملت غیور ایران اسلامی و شکست ابهت پوشالی رژیم غاصب در مقابل دیدگان جهانیان شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir