فرهنگی
1403/2/11 سه‌شنبه
باحضور مدیران فرهنگی مراکز و و احدها:
اولین نشست مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

.

در این نشست که با هدف هم افزایی، ارزیابی اقدامات سال گذشته و تشریح اهداف و برنامه های سال‌جاری برگزار شد، جناب آقای سردهایی مدیر امور فرهنگی استان، ضمن تقدیر از حمایت ها و حُسن توجه همیشگی دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی به حوزه مربوطه و ارائه گزارش اقدامات و رتبه های کسب شده، به احصای نظرات همکاران و جمع بندی جهت اعمال در برنامه ریزی فعالیتهای سال جدید پرداختند.
▫️ایشان با تأکید بر تقویت انجمن های علمی رشته های تحصیلی و حل مساله، نشریات، ثبت فعالیتها در سامانه، توجه به جشنواره های چهارگانه کشوری،کرسی های آزاد اندیشی و مناظرات دانشجویی؛ خواستار جدیت در محتواسازی در عرصه فضای مجازی، اجرای برنامه های بزرگ دانشجو محور و تکمیل بانک اطلاعاتی نخبگان شدند.
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در این نشست ؛ ضمن تبریک احراز رتبه اول کشوری توسط مدیریت فرهنگی دانشگاه؛ از زحمات کلیه همکاران و فعالین فرهنگی استان تقدیر کردند.
▫️حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی با ذکر روایتی از حضرت امیرالمومنین علی(ع) در خصوص توکل، همت و تفویض امور به خداوند متعال؛ اقدامات مثبت ترویجی را کمک به تعالی فرهنگ کشور دانسته و بر انسجام و تداوم جلسات شورای فرهنگی مراکز و واحدها تاکید نمودند.
 ▫️ایشان همچنین عملیات وعده صادق و خیزش دانشجویان جهان در محکومیت اسرائیل و آمریکا را وعده و عنایت خداوند دانسته و بر پیگیری و جدیت در امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ‌سازی اقدامات در امر حجاب و راه اندازی استارتاپ های فرهنگی صحه گذاشتند.
دکتر مسعودی نیا معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقینیز در این  نشست بر سوق و جهت گیری برنامه های فرهنگی به سمت تأثیرگذاری در اجتماع و دانشگاه تاکید کرده و لزوم انضباط کاری، برنامه ریزی، هدفگذاری و تسلط بر محیط را با پیوست آسیب شناسی و تعیین نقشه راه در راستای نیل به اهداف و خنثی سازی نقشه های دشمن موثر دانستند.
 ▫️دکتر مسعودی نیا خواستار ارائه و اجرای برنامه های ابتکاری در حوزه فرهنگی شده و میزان اثر بخشی آن در جذب مخاطب و تربیت نیروهای فرهنگی را حائز اهمیت خواندند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر