فرهنگی
1399/12/5 سه‌شنبه
برنامه ریزی فرهنگی سال 1400
دکتر معصومی : شورای فرهنگی یکی از مهمترین و منظم ترین جلسات ستاد استان است.

.

آخرین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور استان در سال 99 با حضور همه اعضاء و محوریت جمع بندی عملکرد سال جاری در بخشهای مختلف برگزار و برنامه ریزی فرهنگی سال آتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان:
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان، ضمن قدردانی از اعضای شورای فرهنگی استان از بابت زحمات فراوانی که در طی سال جاری و با شرایط حاکم کرونایی صورت گرفت، گفت : شورای فرهنگی یکی از مهمترین و منظم ترین جلسات ستاد استان است که همواره با حضور اکثریت اعضاء و با نگاهی جامع به مسائل حوزه فرهنگی تشکیل و تصمیمات و برنامه ریزی های لازم برای بخش فرهنگی دانشگاه صورت می گیرد.
رئیس استان با اشاره به اینکه بسیاری از مراکز و واحدهای استان عملکرد مناسبی در حوزه فرهنگی داشته اند، گفت : با وجود شرایط کرونایی و بوجود آمدن برخی محدودیت ها، سعی کردیم به دیده فرصت به این محدودیت ها نگاه کنیم و تا جایی که می توانستیم از پویایی و کیفیت و کمیت این بخش کوتاهی نکردیم.
در این جلسه عملکرد فرهنگی دانشگاه در بخشهای مختلف توسط خانم غفارزاده مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به اعضای شورا ارائه گردید و پس از بحث و بررسی آن توسط حاضرین، در خصوص برنامه های پیش رو در ماههای رجب و شعبان و نیز تدوین برنامه جامع فرهنگی سال 1400 کار کارشناسی و بیان نکته نظرات صورت پذیرفت.

 







 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر