فرهنگی
1399/7/16 چهارشنبه
همزمان با فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان
حجت الاسلام خلیلی : حرکت در راه امام حسین باعث برکت زندگی می شود.

.

همزمان با فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان ، حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع ) ، مراسم سخنرانی و قرائت زیارت اربعین با حضور اعضای هیئت رئیسه و کارکنان ستاد استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
حجت الاسلام خلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در دانشگاه پیام نور استان ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین امام حسین ( ع ) ، و تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم ، گفت : برکت در زندگی یکی از مسائلی هست که در هیچ جای دنیا به صورت آکادمیک مورد بررسی قرار نگرفته است ولی جزو ویژگی های دینی ما مسلمانان است .
حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه برکت در مال ، علم ، عمر و سایر مسائل زندگی می تواند باشد ، گفت : داشتن صداقت و عمل کردن در لحظه های سرنوشت ساز می تواند موجب فزونی برکت در زندگی شود و چه بسا انسانهایی بوده اند که با عمل به این دو اصل مهم حتی شاهد برکت وجود شخصیتی آنها بعد از زمان مرگ شان هستیم .
وی با اشاره به حدیثی در خصوص زندگی پیامبر اکرم (ص) و ساده زیستی ایشان در طول عمر با برکتی که داشتن ، گفت : حرکت در راه امام حسین و خرج کردن در این راه باعث فزونی برکت در زندگی انسانها می شود که امیدوارم همه بتوانیم عامل به آن باشیم .
در این مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت با مدیحه سرایی و قرائت زیارت اربعین حال و هوای خاصی به جمع حاضر داد .

 








 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر