آموزش آزاد
1398/12/3 شنبه
پیام نور مجری دوره های ضمن خدمت
دوره های ضمن خدمت دستگاههای اجرایی استان به میزبانی پیام نور برگزار شد.

.

بر اساس تفاهم نامه منعقده بین دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دوره های ضمن خدمت کارکنان دستگاههای اجرایی استان توسط دانشگاه پیام نور برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
اولین دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان دستگاههای اجرایی استان به میزبانی دانشگاه پیام نور استان در محل سالن علامه جعفری مرکز تبریز طی 4 روز و با حضور اساتید مجرب از سطح دانشگاههای استان برگزار شد.
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن اعلام این خبر ، گفت : در راستای تعامل با استانداری آذربایجان شرقی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نیز گسترش محدوه فعالیت های آموزش های آزاد دانشگاه ، تفاهم نامه همکاری طی رایزنی های صورت گرفته بین دانشگاه و سازمان مدیریت منعقد گردید که بر اساس آن اجرای دوره های ضمن خدمت کارکنان کلیه ادارات استان به دانشگاه پیام نور محول گردید.
دکتر معصومی با اشاره به اینکه از نظر علمی و اجرائی ، دانشگاه پیام نور جزو دانشگاههای توانمند در سطح استان و کشور می باشد ، گفت : این دوره ها علاوه بر درآمدزایی برای دانشگاه باعث معرفی بهینه دانشگاه به کلیه کارکنان دولت در سطح استان می شود که می تواند در آینده نتایج مثبت و ارزنده ای از هر نظر برای دانشگاه در پی داشته باشد.
خانم عباسی مسئول آموزشهای آزاد دانشگاه پیام نور استان نیز ضمن قدردانی از حمایت های هیئت رئیسه دانشگاه و تلاش برای گسترش و معرفی بیش از پیش دوره های آموزش آزاد دانشگاه پیام نور ، گفت: در اولین دوره آموزش ضمن خدمت 300 نفر از کارکنان ادارات مختلف تبریز در آن شرکت کردندکه پس از برگزاری امتحان پایان دوره و تایید اساتید گواهی ضمن خدمت شرکت کنندگان از طریق دانشگاه صادر و به آنان تحویل داده خواهد شد.
شایان ذکر است دومین دوره ضمن خدمت برای کارکنان آموزش و پرورش استان در حال برنامه ریزی هست که طی هفته آتی و با حضور جمع کثیری از همکاران این سازمان برگزار خواهد شد.

 








 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر