اخبار
1403/2/16 یکشنبه
دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بناب؛
کتب و آثار شهید مطهری در حکم سنگر است

.

سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته بناب ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته معلم؛ از امام جمعه بناب و ستاد اقامه نماز شهرستان جهت ایجاد فرصت سخنرانی در راستای تبیین مباحث و روشنگری تقدیر نمودند.
▫️دکتر جمال پور در فصل اول سخنان خود با اشاره به اهمیت مطالعه کتب شهید مطهری و اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تعمق و تامل در آثار ایشان، بر پخش و انتشار حداکثری کتب شهید بزرگوار در راستای تکثیر آرا و اندیشه استاد تاکید نمودند.
▫️دکتر جمال پور به بهره مندی استاد مطهری از محضر اساتید شاخص و عالمان زمان، نقش شهید مطهری در تربیت دینی جامعه و پیروزی انقلاب اشاره نموده؛ با تحلیل حوادث روز و شرایط منطقه؛ اقتدار ایران اسلامی و تجهیز به سلاح ایمان و  امید را موثر در عقب نشینی دشمن و استمرار مقاومت مظلومین دانسته و خیزش دانشگاهیان جهان را در سایه بیداری اسلامی و صدور آن به قلب اروپا و آمریکا بیان کردند.
▫️دکتر جمال پور عضو شورای دانشگاه پیام نور در فصل دوم سخنان خود با اشاره به جایگاه و ظرفیت‌های کمی و کیفی  دانشگاه پیام نور، پتانسیل و افتخارات دانشگاه را بر نمازگزاران تشریح نموده و بر لزوم حمایت عموم مردم از دانشگاهیان در راستای پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی جامعه تاکید کردند.

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر