اخبار
1403/2/6 پنجشنبه
در راستای شناسایی و حمایت از استعدادهای درخشان؛
تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با بنیاد نخبگان استان منعقد و به امضای طرفین رسید.

.

طی جلسه ای که با حضور روسای دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی و رئیس بنیاد نخبگان استان برگزار شد؛ دکتر میکائیل جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه و توانمندی و پتانسیل این مجموعه؛ زمینه های مشترک همکاری و اهداف مد نظر را تبیین نموده و با استناد به نقاط قوت علمی و فرهنگی، وسعت جغرافیایی و امتیازات ویژه دانشگاه پیام نور از قبیل: شهریه پایین، استقبال عمومی، کتاب محور بودن منابع درسی، دانشجویان بومی، رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی و ... از فراهم بودن بستر همکاریها خبر داد.
▫️دکتر جمال پور با تاکید بر اهتمام دانشگاه پیام نور برای حمایت از شرکت های دانش بنیان، خانه های خلاق و صنایع نرم مستقر در دانشگاه؛ تعاملات و همکاری مشترک را موثر در  تعالی سازمانی خواندند.
🔹دکتر زندی رئیس بنیاد نخبگان استان نیز با تمجید از حُسن نیت و روحیه جهادی دکتر جمال پور؛ با تشریح رویکردهای جدید بنیاد در راستای انگیزه آفرینی و اثربخشی، شناسایی، جذب و حمایت از استعدادهای دانشگاهی و راهبری امور در قالب کارگروه‌های تخصصی، آمایش و پایش نخبگان؛ بر اولویت همکاری بنیاد با دانشگاه پیام نور استان در قالب خانه های تخصصی رشته ها و کاراموزی دانشجویان تاکید کرد.

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر