اخبار
1403/1/28 سه‌شنبه
« وعده صادق»
اجتماع دانشگاهیان پیام نور مرکز تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

.

دانشگاهیان پیام نور مرکز تبریز در محوطه دانشگاه اجتماع نموده و از رزمندگان سپاه اسلام تشکر و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در اجتماع دانشگاهیان پیام نور مرکز تبریز در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام برای پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران برای پیروزی بر باطل و اثبات حقانیت و اقتدار خود هزینه داده و اقدام مقتدرانه فرزندان میهن اسلامی با عملیات شجاعانه بر علیه رژیم غاصب نقطه عطف و باعث تحولات جدید به نفع جریان مقاومت بوده و عمر رژیم اشغالگر را به پایان راه و زوال نزدیک خواهد کرد.
▫️دکتر جمال پور در این اجتماع افزود: جمهوری اسلامی ایران برای حفظ منافع ملی و تمامیت ارضی خود کارهای بزرگی انجام داده و با تقدیم هزاران شهید امنیت منطقه را با حذف داعش و معاندین تضمین کرده است.
▫️جمال پور ادامه داد: همرزمان باکریها و سلیمانیها زنده اند و راهشان ادامه خواهد داشت. ایشان صراحت لهجه ایران در عملیات وعده صادق و اعلام شفاف و اطلاع قبلی حمله را نشان از قدرت ایران در تنبیه متجاوزان خواند.
▫️دکتر جمال پور امکانات بروز تسلیحاتی ایران را تحقق شعار ما میتوانیم خواند و ضمن تشکر و حمایت از اقدام نیروهای انقلابی؛ یاد و خاطره شهدای هسته ای را گرامی داشته و وظیفه دانشگاهیان پیام نور که همیشه در صف اول فعالیتهای فرهنگی قرار دارند را در ایفای نقش مقابله با سیاستهای مغرصانه بیگانگان و تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران حائز اهمیت دانستند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر