اخبار
1402/12/7 دوشنبه
طی پیامی:
دعوت اساتید دانشگاه پیام نور استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات

.

بیانیه اساتید دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ رعد- آیه۱۹


در نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات تبلور مشارکت عمومی برای اعتلای جامعه اسلامی است. رویداد سرنوشت‌ساز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، فرصت دیگری برای تجلی اراده ملی برای حراست از مردم‌سالاری دینی و تحقق جمهوری اسلامی فراهم آورده است. اینک در گام دوم انقلاب، مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی، پرشورتر از همیشه و برای صیانت از آرمان‌های انقلاب و حفظ میراث گران سنگ شهیدان، بی‌تردید با حضور حداکثری و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، نویدبخش ایرانی مقتدر خواهند بود.

 در این برهه از تاریخ کشور عزیزمان که ۴۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد؛ ما اساتید دانشگاه پیام نور استان، آحاد مردم عزیز خصوصاً جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته را به مشارکت در تعیین سرنوشت کشور دعوت می کنیم و خطاب به منتخبین انتخابات و جریان‌های سیاسی حامی ایشان بیان می‌داریم که در قدرشناسی از این مردم نجیب می‌بایست فرصت حضور و نقش‌آفرینی در نظام اسلامی را مغتنم شمارند.
 امید قطعی داریم که مردم عزیزمان با هوشمندی و انتخابی از سر روشن‌بینی، نسبت به پیگیری مجدانه مطالبه تاریخی خود در اقامه کلمه حق و عدالت کوتاه نخواهند آمد و مسیر رشد و بالندگی انقلابِ خود را با جدیت پیش خواهند برد، ان‌شاءالله.

و من الله التوفیق
اساتید دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر