اخبار
1401/2/18 یکشنبه
دکتر میکائیل جمال پور در مراسم اختتامیه راهیان نور ۱۴۰۰
ارثیه شهدا از جنس فرهنگ، مقاومت و دفاع است

.

ششمین یادواره دانشگاهی سردار شهید حسن شفیع زاده و اختتامیه راهیان نور 1400 در دانشگاه پیام نور مرکز تبریز برگزار شد
در این مراسم که با حضور دانشجویان، خانواده های معظم شهدا و همکاران اداری و علمی دانشگاه پیام نور برگزار شد، پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی، دکتر میکائیل جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ضمن عرض خدا قوت به مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه و تشکر از تشریف فرمائی سردار نوعی اقدم؛ ارثیه ماندگار شهدا را از جنس فرهنگ، مقاومت و دفاع دانستند.
دکتر جمال پور در این مراسم ضمن اشاره به ارثیه یک شخص که معرف ذات و افکار درونی اوست، ارثیه ماندگار شهدا برای نسل های بعدی ایران اسلامی را ابدی دانسته که امروز با سربلندی و افتخار از آن صحبت میشود.
ایشان تسلیم نشدن در برابر ظلم را درس راهیان نور دانسته و زنده و شاهد بودن شهدا بر عملکرد لحظه لحظه ما را خاطر نشان ساخته و قدردانی و حفاظت از این میراث را وظیفه تک تک هر ایرانی عنوان نمودند.
در ادامه مراسم سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت و همرزمان شهدای لشکر عاشورا، شفیع زاده را قلب تپنده، سازمان دهنده و پیروزی آور سپاه در اوج تحریم و محاصره معرفی نمودند.
سردار نوعی اقدم ضمن بازگویی خاطراتی از سیدالشهدای لشکر عاشورا آقا مهدی باکری، تلاشهای قهرمانانه سردار شفیع زاده را بنیانگذار حرکتی دانست که بعدها توسط سردار تهرانی مقدم ادامه و منجر به نتیجه شد و الان با اقتدار نه فقط اسرائیل که قلب آمریکا در تیررس موشکهای ایران است.
ایشان کلیه موفقیتها و پیروزیهای جنگ و انقلاب را نصرت الهی دانسته و افزودند امروز نیز در راستای لبیک به امام و رهبری از هیچ گونه تلاش و مجاهدت در مناطق استراتژیک و جبهه مقاوت پا پس نخواهیم کشید و خدمت گزاری نوکرانه به مردم را وظیفه خود میدانیم.
پخش سرود مناسبتی، مدیحه سرایی، خاطره گویی و تجلیل از خادمین شهدا در سفرمعنوی راهیان نور از اهم برنامه های اجرایی این مراسم بود.






 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر