مراکز
1400/10/5 یکشنبه
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
تبدیل وضعیت کارکنان در رأس رسیدگی به مسائل دانشگاه پیام نور قرار دارد

.

جلسه شورای اداری دانشگاه پیام نور مراغه با حضور دکتر علیزاده نماینده مراغه ، عجب شیر و سراجو در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مراغه ؛ جلسه‌ شورای اداری دانشگاه با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی ، ریاست دانشگاه ، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه در محل آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مراغه برگزار گردید
جلسه با تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز شد
دکتر پناهی ریاست دانشگاه ضمن خیر مقدم به مدعوین، گزارشی از عملکرد دانشگاه در چند سال اخیر ارائه داده و با بیان برنامه ها و اهداف آتی دانشگاه ، پشتیبانی و حمایت نماینده محترم را در جهت‌ نیل به این اهداف  خواستار شد .
در ادامه  دکتر علیزاده پس از شنیدن برخی از خواسته ها و درخواست های کارکنان و اعضای علمی دانشگاه خاطرنشان شد:
مجموعه ی دانشگاه زمینه ساز رشد و پویایی می باشد و اساتید، کارکنان و دانشجویان همگی می بایست در جهت پیشرفت جامعه گام بردارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس رفع موانع افزایش رشته ،  کمبود عضو علمی و تصویب قانون همسانسازی و تبدیل وضعیت کارکنان را در رأس رسیدگی به مسائل این دانشگاه خواند و افزود :شهرستان مراغه و علی الخصوص دانشگاه پیام نور مراغه دارای ظرفیت بالا و با  بیش از 2000 دانشجو لازم است فکری اساسی برای رفع مشکلات آن انجام شود ، تا این موانع برای همیشه از میان برداشته شود.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم استفاده از توان مدیریتی دانشگاه در حل مسائل و مشکلات دانشگاه بیان کرد:با پیگیری های مستمر خود مجموعه و حمایت هایی که از طرف اینجانب صورت خواهد گرفت ، امید است هرچه زودتر شاهد نتایج مثبتی باشیم.


 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر