فرهنگی
1399/7/6 یکشنبه
نشست صمیمی هم اندیشی پیام نور اهر
حجت الاسلام خلیلی : دانشجویان ولی نعمت ما هستند .

.

همزمان با هفته دفاع مقدس نشست صمیمی هم اندیشی حجت الاسلام خلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان و رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی استان با اعضای علمی ، اداری ، بسیج دانشجویی و دبیران کانونهای دانشجویی دانشگاه پیام نور اهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دکتر داداشی رئیس پیام نور واحد اهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین استانی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس به تشریح عملکرد و فعالیت های دانشگاه در حوزه های مختلف و به ویژه حوزه فرهنگی پرداخته و گفت : برنامه ریزی کاملی در حوزه فعالیت های فرهنگی داریم که از آن جمله می توان به برگزاری همایش علمی آسیب های اجتماعی ، چالش ها و راهکارها ، نامگذاری سالن اجتماعات دانشگاه بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی اشاره کرد.
حجت الاسلام والمسلمين خلیلی مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان نیز با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس از حاضرین در این نشست و توجه به مسائل فرهنگی تقدیر و تشکر کرده و با بیان حدیثی از امام صادق ( ع ) ، گفت :  دانشجویان ولی نعمت ما هستند که در خصوص مسائل فرهنگی و توجه به آینده آنها باید نهایت تلاش و همکاری را با همدیگر داشته باشیم .
خانم غفارزاده رئیس اداره امورفرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان نیز ضمن تقدیر از فعالین حوزه فرهنگی و تشریح برنامه های فرهنگی دانشگاه در زمان شیوع ویروس کرونا و محدودیت های حاکم بر آن ، گفت : با وجود برخی مشکلات و محدودیت ها همچنان شاهد برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی به صورت مجازی و در قالب هایی که مقدور هست ، می باشیم و در این بین دانشگاه پیام نور واحد اهر یکی از واحدهای فعال استان در زمینه مسائل فرهنگی هست . 
حجت الاسلام برزگر امام جماعت دانشگاه پیام نوراهر و مهمان ویژه این نشست نیز ضمن تقدیر از توجه مسئولین دانشگاه پیام نور به مسائل حوزه فرهنگی ، توجه به مسائل فرهنگی را یکی از مهمترین ضروریت های حال حاضر دانسته و برای تمامی دست اندرکاران این حوزه آروزی توفیق و سربلندی کرد.
در این نشست بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و حوزه های مختلف فرهنگی صورت گرفت و در پایان از همکاران رزمنده و ایثارگر واحد اهر به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

 



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر