اداری و مالی
1399/6/6 پنجشنبه
همزمان با روز کارمند و برای اولین بار صورت گرفت؛
معرفی کارمندان نمونه دانشگاه پیام نور / تدوین شیوه نامه مدیرو کارمند نمونه در دانشگاه پیام نور

.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از معرفی کارمندان نمونه دانشگاه پیام نور در سه سطح، برای اولین بار و همزمان با روز کارمند خبر داد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن علیزاده افزود:کمیته ستادی انتخاب کارمند نمونه در دانشگاه پیام نور با هدف تبیین شایسته سالاری، تقدیر از کارمندان پرتلاش و همچنین ایجاد انگیزه در مجموعه بزرگ دانشگاه پیام نور، با بررسی کارمندان دانشگاه پیام نور که توسط کمیته های استانی مشخص و معرفی شده بودند، نفرات برتر را در سه سطح با پست های ؛ مدیر، کارشناس و کارمند معرفی کرد.
وی با عنوان اینکه انتخاب کارمند نمونه بر اساس شاخص های جشنواره شهید رجایی و مستندات ارسالی از استانها بوده است، گفت: به نفرات برتر کشوری به استناد آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی علاوه بر هدایایی مالی، یک پایه تشویقی تعلق خواهد گرفت.
وی همچنین از تدوین شیوه نامه مدیرو کارمند نمونه در دانشگاه پیام نور خبر داد و افزود:  شیوه نامه مدیر و کارمند نمونه دانشگاه پیام نور در راستاي پاسداشت خدمات و تلاش هاي کارمندان دانشگاه پیام نور و با توجه به نقش مهم و اساسی اين همکاران در تحقق اهداف عالیه دانشگاه و به استناد مصوبه شوراي عالی وآئین نامه استخدامی اعضاي غیرهیات علمی دانشگاه پیام نور برای اولین بار در دانشگاه پیام نورتدوین شد.
وی ابراز امیدواری کرد:  تدوین این شیوه نامه، نقشی موثر در ایجاد انگیزش کاری و استمرار و تداوم تقدیر از ارزش های انسانی و پاسداشت از زحمات ارزنده کارمندان خدوم دانشگاه پیام نور داشته باشد.

لازم به ذکر است، مدیر و کارمندان نمونه دانشگاه پیام نور در سال 1398 به شرح ذیل معرفی شدند؛

 ۱. محترم جدیدی( مدیر نمونه)

۲. شهره بیات( کارشناس نمونه)

۳. علی اصغر سراجیان( کارشناس نمونه)

۴. علی کربلایی محمد میگونی( کارمند نمونه)

۵. منوچهر پیرا(کارمند نمونه)

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر