فناوری و پژوهش
1401/9/12 شنبه
امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی و اداره کل زندان های استان
در راستای توسعه همکاری در زمینه های علمی ، پژوهشی و آموزشی، این تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور استان و اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی منعقد شد.

.

دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در این نشست کارکردهای پژوهشی دانشگاه را تشریح و بر اهمیت این موضوع برای توسعه فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی عمیق در زندان ها، تاکید کرد.
 دکتر جمال پور به ظرفیت‌های خوب اداره کل زندان‌های آذربایجان شرقی و دانشگاه پیام نور به منظور توسعه‌ی همکاری‌ها اشاره کرد و گفت: زندان و دانشگاه هر دو یک محیط فرهنگی هستند که می‌توان با استفاده‌ی صحیح از ظرفیت‌های دو مجموعه به نفع یکدیگر در راستای اهداف عالی سازمانی استفاده کرد.

  جوادی مدیر کل زندانهای استان نیز در این مراسم بر نهادینه کردن مدیریت علمی در زندان ها تاکید کرد وافزود : حمایت مادی و معنوی از پژ وهش های علمی مرتبط با زندان و ارتقاء نیروهای متخصص در زمینه زندانبانی و استفاده از ظرفیت های علمی برای بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه از اهداف سازمان زندان ها است که امیدوارم با ارتباط نزدیک با دانشگاه ها بتوانیم در رسیدن به اهداف سازمانی جامع عمل بپوشانیم.
 شایان ذکر است زمینه های همکاری در این تفاهم نامه عبارت است از :
 همکاری مشترک در برگزاری نشست های علمی، برگزاری کارگاههای آموزشی و پژوهشی، همکاری در راستای پایان نامه های مقاطع تحصیلی، استفاده از ظرفیت های کتابخانه دانشگاهها، ایجاد مرکز آموزشی و تخصصی و مهارتی به منظور برگزاری دوره های آموزشی و ...


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر