آموزش الکترونیک
1399/12/16 شنبه
مرکز تبریز میزبان کنکور دکتری
دکتر معصومی : همه تمهیدات جهت رعایت پروتکل ها صورت گرفته است.

.

دانشگاه پیام نور مرکز تبریز میزبان 700 نفر از داوطلبان کنکور دکتری سال 99 بود که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی روز جمعه 15 اسفند ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
همزمان با سراسر کشور، پیام نور مرکز تبریز به عنوان یکی از حوزه های امتحانی کنکور دکتری، میزبان 700 نفر از داوطلبین مرد این آزمون بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی و نیز فاصله گذاری صحیح اجتماعی، این آزمون را برگزار کرد.
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان در حاشیه بازدید از این آزمون ضمن تاکید بر اینکه در این آزمون کلیه پروتکل های بهداشتی ابلاغی و فاصله گذاری صحیح اجتماعی رعایت شده است، گفت: دانشگاه پیام نور مرکز تبریز، همواره به عنوان یکی از حوزه های اصلی و فرعی آزمون های مختلف استخدامی و علمی کشور بوده و هست که این در سایه انسجام کاری نیروهای این مرکز و تجارب ارزنده ای است که از برگزاری این آزمونها کسب کرده اند.
ایشان ضمن قدردانی از زحمات اعضای هیئت رئیسه مرکز تبریز و کارکنان پرتلاش و زحمت کش آن، گفت: سیستم آموزشی متفاوت دانشگاه پیام نور توانایی تربیت دانشجویانی با اعتماد به نفس بالا را دارد که می توانند پس از فارغ التحصیلی در مقاطع تحصیلی این دانشگاه، وارد بازار کار شده و از آموخته های خود استفاده کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان گسترش رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه را یکی از اهداف و مطالبات جدی دانشگاه در سطح کشور و استان دانسته و گفت : امیدواریم با مدارک ارائه شده و پیگیریهای صورت گرفته از طرق قانونی، بتوانیم این ضرورت مهم را به سرانجام برسانیم.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر