برگزیده ها
1402/7/1 شنبه
با صدور پیامی؛
سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت‌.

.

دکتر میکائیل جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:
شروع سال تحصیـلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ را به اساتید محترم، دانشجویان عزیز و کارمندان گرامی، به‌ویژه دانشجویان جدیدالورود در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا تبریک عرض می نمایم.
آرزومندم که این بهـــار علـم و معرفـت، با صمیمیت و مهربانـی هرچه تمامتر آغـاز ‌شده و با سعی و تلاش مستمر یکایک اعضای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور، چراغ دل شما با نور جان فکرت آموزتان روشن گردد.
شروع سال تحصیلـی جدیـد همچون گذشته، در عرصه علم و دانش، نویدبخـش آینده‌ای بهتر و برای کهن دیار عزیزمان بشـارت‌دهنـده پیشرفت و آبادانی و برای ملت بزرگ ایران مایه عزتمندی و سرافرازی است.
 اینحانب و همه همکارانم در مدیریت دانشگاه پیام نور استان، به عنوان یکی از دانشگاه‌های تراز اول کشور، با حجم منابع غنی آموزشی و ظرفیت عظیم علمی، با نهایت افتخار و با برنامه‌ریزی مشخص، آماده استقبال از شما عزیزان هستیم.

در پایان از درگاه خداوند متعال سلامتی و مزید توفیقات شما را آرزومندم.
امیـدوارم دانشجویان عزیز با جان و دلی معطـر به شمیم اخـلاق و ایمـان و با کسب علـم و دانـش از محضر اساتید فرهیخته؛ توسعـه، آبادانـی و سـرافـرازی را برای ایـران عزیزمـان به ارمغـان آورند.       

من الله توفیق
میکائیل جمال پور
سرپرست دانشـگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر