برگزیده ها
1400/7/1 پنجشنبه
به مناسبت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید
دکتر معصومی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

.

بسم الله الرحمن الرحیم
 تقارن مبارک مطلع مهر با  آغاز هفته دفاع مقدس در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  ، زیباترین جلوه عشق و ایثار برای رسیدن به مقام قرب الهی  و فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ والای ایرانی اسلامی است.
  ایامی که شایسته است آینده‌سازان میهن اسلامی با تجدید میثاقی مجدد با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های با شکوه انقلاب مقدس اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی کشور، همراه با اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان زحمت کش دانشگاه در محیطی پر نشاط به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تأثیر گذار خود را در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند.
  اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به طلایه داران علم، فرهنگ و ادب اعم از اعضاء محترم هیات علمی و کارکنان دانشگاه و دانشجویان بزرگوار کشور صمیمانه تبریک گفته و از خداوند متعال برای همه ی این عزیزان سعادت دنیا و آخرت را مسئلت می نمایم .
 امید که به فضل الهی سال تحصیلی جدید، همواره سرآغازی دوباره برای پویایی و رشد فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی توام با شکوفایی فرهنگی و معنوی و پیشرفت چشمگیر دانشگاه پیام نور در عرصه های گوناگون باشد.

بخشعلی معصومی
رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر