برگزیده ها
1398/10/10 سه‌شنبه
همزمان با کاهش ذخائر خونی استان
اجرای پویش قرار مهربانی توسط کانون هلال احمر مرکز تبریز

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
جوانان هلال‌احمر با توجه به اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش استقبال مردم و ذخائر خونی و همزمان با سردشدن هوا؛ اقدام به راه‌اندازی پویش “قرار مهربانی” با شعار اهدای خون،‌ هدیه ای برای نجات انسان ها، از ۱۶ آذر تا پایان اسفند کردند.
کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور مرکز تبریز به عنوان یکی از کانون های فعال هلال احمر استان با هماهنگی سازمان انتقال خون ، به منظور خون گیری از بین دانشجویان ، کارکنان و اساتید اتوبوس سیار خون گیری سازمان انتقال خون را در مرکز تبریز مستقر کرد .
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تقدیر از فعالیت های کانون هلال احمر دانشجویان مرکز تبریز و لزوم توجه به برنامه های کیفی به عنوان دبیرخانه کانون های هلال احمر دانشگاههای پیام نور کشور ، گفت : اعضای کانون های هلال احمر به اقتضای فعالیت های بشر دوستانه و انسانی ، همواره در راستای کاهش آلام انسان ها تلاش می کنند و فعالیت های آنها علاوه بر تاثیر بر روی سلامت انسانها از لحاظ اجتماعی نیز دارای فواید اثرگذار زیادی است.
شایان ذکر است تعداد چشمگیری از دانشجویان و کارکنان مرکز تبریز با حضور در محل خون گیری در این طرح انسان دوستانه شرکت کرده و خون خود را اهداء کردند.

 




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر