مراکز
1398/2/3 سه‌شنبه
نشست تخصصی نماز در پیام نور مرکز میانه
با حضور مسئولین شهرستانی نشست تخصصی نماز در مرکز میانه برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میانه :

 نشست تخصصی نماز با حضور حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی قره داغی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه زنجان، مولوی مسئول اقامه نماز شهرستان میانه ، دکتر مرادی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میانه  و جمعی از اساتید دانشگاه در محل دفتر ریاست برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین
شیخ علی قره داغی با اشاره به نقش تاثیر گذار نماز در مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه ، گفت : نماز فریضه ای است که انسان با بجا آوردن آن می تواند با فاصله گرفتن از پلیدی ها و انحرافات، راه را برای رسیدن به سعادت و خوشبختی هموار سازد.

 وی تصریح کرد: دین به دنبال آن است که افراد جامعه را فرهنگ پذیر کند و دعوت از طریق تغییر نگاه نسبت به دین و شناخت صحیح و دقیق از آن یکی از هدف های ابلاغ و دعوت است و از الزامات اصول دعوت آن است که با توجه به نوع مخاطب، نوع و شیوه دعوت به نماز باید متفاوت باشد .

دکتر مرادی نیز ضمن تقدیر از حضور مسئولین در دانشگاه پیام نور و ضرورت توجه به مسائل دینی ، گفت : در زمان حاضر لزوم توجه و فرهنگ سازی مسائل دینی امری ضروری و مهم به نظر می رسد و دانشگاهها با توجه به اینکه با قشر جوان و تحصیلکرده در ارتباط هستند می توانند نقش بسیار تاثیر گذاری در این موضوع داشته باشند.
 







 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر