اطلاعیه ها
1397/12/28 سه‌شنبه
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی به مناسبت سال نو
دکتر معصومی : با پایبندی به اصول دینی و مذهبی خویش، الگویی بهره‌ور در عرصه توسعه استان ارائه نمایید

.

یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن‌الحال.

بهار گل‌افشان به همراه خود طراوت، نشاط و شادمانی را هدیه می‌آورد و زمزمه‌های ناب زندگی، راز خلقت، شکوه طبیعت، پالایش روان و خوداندیشی در بهار تجلی می‌یابد. نوروز باستانی کهن‌ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل‌های گذشته و حال است که با آموزه‌های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبایی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ‌های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده است.

پروردگار عالم را سپاسگزارم که در سایه توجهات رکن عالم هستی حضرت بقیة‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در سال 1397 ، در چارچوب شعار سال ( حمایت از کالای ایرانی )  به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت و در راه اعتلای علمی و فرهنگی، رشد و بالندگی تحقیقات و فناوری و ارتقاء خدمت‌رسانی به آحاد جامعه گام‌های بلندی برداشت.

در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه پیام نور کشور ، از اساتید و پژوهشگران محترم انتظار دارم کما فی‌السابق با تکیه بر ایمان و توان علمی خویش به فرایند توسعه دانشگاه پیام نور و کشور شتاب بیشتری ببخشند. از دانشجویان عزیز تقاضا دارم در برنامه‌های دانشگاه مشارکت جدی‌تری داشته باشند و با پایبندی به اصول دینی و مذهبی خویش، الگویی بهره‌ور در عرصه توسعه استان ارائه نمایند. از کارکنان شریف و زحمت‌کش انتظار می‌رود همانند گذشته با بهره‌گیری از توانمندی‌های شایسته و تجارب ارزشمندشان در پیشبرد اهداف دانشگاه اهتمام جدی‌تری داشته باشند.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات همه اعضای محترم هیات علمی، اداری و دانشجویان گرامی دانشگاه، فرارسیدن سال 1398 را شادباش می‌گویم و از درگاه پروردگار بی‌همتا، سالی سرشار از معنویت، شادکامی و تندرستی را برای یکایک عزیزان آرزومندم.

 

دکتر بخشعلی معصومی

رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر